Året 2007

imorgon är det då dags, då är det nyårsafton, och dags att inviga det nya året, som kanske blir bättre än det som gått? svårt att slå tycker jag eftersom hela mitt år har varit toppen.

Året 2006 - med Annika!

Jag orkar faktiskt inte sammanfatta året så nogrannt, och jag tror faktiskt inte att ni är så intresserade av det jag skulle skriva. Men i korthet så kan man väl säga att detta hänt:
- Träffade och blev tillsammans med min älskling.
- 18årsfester hela tiden.
- Kortege
- Sommarlov som tillbringats 3 veckor i Borås, 3 hemma hos mig.
- En seg skolstart
- APU i 3,5 veckor på en toppenplats.
- Massa tid som spenderats med vänner, pojkvän och familj.
- Min egen 18 årsdag, som firades på Restaurang Santorini med familj och närmsta släkten. Sedan följt av en rättså lyckad 18årsfest, några missöden kan man ju inte undvika - men inget jag tar upp här.
- Julafton med släkt och massa trevliga julklappar.

Jaa, det var verkligen året i korthet. Men kan ju säga att 2006 har nog varit ett av de bästa och mest minnesrika åren i mitt liv. Har haft det hur bra som helst, så att jag har en del krav på att 2007 ska ha lika mycket att erbjuda. Men kraven ska nog inte vara för höga :) .

Idag då, då ska vi bara ta de lugnt här tror jag,, Ladda upp för imorgon då det blir riktigt trevligt! :)

Till sist gott folk!
Från mig till er alla, GOTT NYTT 2007! Hoppas ert år har varit lika toppen som mitt varit!

Take care!



året 2006




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0