Onsdag, kära onsdag

Det är redan onsdag, och jag vill bara att dagarna ska svischa förbi. Tänker inte gå in på det så mycket, men är trött på det mesta som har med skola och liv att göra. Kommer bara nya saker som hänger över en hela tiden och allt samlas som i en ryggsäck, i början så orkar man inte ta itu med saker så man slänger i dom i den där ryggsäcken så länge. Sen så kommer det mer och mer och till slut blir den bara för tung, och allt bli kaos då man måste ta tag i det. Så känns det ungefär nu. Men men, som sagt så vill jag inte gå in på detaljer här.

Idag, så hade jag packat min väska med idrottskläder för första gången på länge, och var faktiskt rättså taggad för idrott, och så kommer vi till Fyrishov, och det visar sig att vi inte har någon idrott. Vi ska vara på skolan och ha planering. Så det var bara att ta sitt pick och pack och bege sig mot skolan, hur jobbigt och omotiverat det än kändes. Gick runt med Sofie och Emelie på stan, och hittade bl.a. två par skor som jag är väldigt sugen på. :) . Får se vilka de blir av dem, för några måste de bli. Käkade lite mat på McDonalds med Emelie, Sofie, Carro, Frida & Mickis, sedan kom ju även Lina och Malin, massa kul sällskap :D Sen tog mig ut till Boländerna och till min kära praktik. Fick en glad överaskning då det visade sig att min granne jobbade, och dessutom 30 minuters extra lunch p.g.a massa trevliga samtal. Dagen rusade iväg och snart var klockan 4, och jag fick sluta. Imorgon börjar jag 12, och jobbar ända till 19 istället, ska bli kul att se hur det är också.

Snart börjar OC, och jag har funderingar om jag ska ta mig till tvn och titta på Bonde söker fru, men det känns inte så aktuellt eftersom att det är det mest patetiska program som TV4 någonsin producerat enligt mig. Att de ens har några tittade förvånar mig. Julen närmar sig också, och det är dags att köpa julklappar, har ju en del att inhandla så får se vad det blir för något.

Nej, jag ska gå och ta mig en smarrig chokladmuffins och göra något vettigt.
kanske hitta ett liv utanför bloggandet? (;

Countdown; 15 dagar kvar

Förresten, Älskling, tack för att du finns, du är ljuset i mitt liv!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Amelie

Bonde söker fru är typ klassat som mormor-program, knappt det ens :)

2006-11-29 @ 21:57:06
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

haha no no ! det platsar inte i någon kategori alls, möjligtvis "sämsta program ever :)"

2006-11-30 @ 20:49:27
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Aa, mormor-program alltså.

2006-11-30 @ 21:03:55
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Haha, jo, sant! (:

2006-12-01 @ 16:57:41
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0