Sega lördag

Det känns inte som att det är lördag igår, hade en kanon kväll igår och vill tacka Andreas för en härlig fest med massa härligt folk! Mådde kanon igår, men idag så är det inte direkt på topp, det känns att jag var ute igår om jag säger så ;) . Men börjar bli bra igen så snart är jag totally back in business.

Imorn åker min älskling hem, men det dröjer bara 19 dagar tills jag kommer dit igen, känns hur skönt som helst. och då fyller han även år, så jag måste ta och fixa en present tills dess (; Längtar i allafall redan tills dess!

Emelie & Jag igår - fy fan vad kul vi hade ;D

Snart börjar skolan igen då, ska bli helt okej i och med att jag vet att det bara är 3 veckor sen så är det dags för praktik. ska bli skönt som satan!

Helt galen kul fest igår! Kommer nog finnas många härliga kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0