typiska söndag

Mindre än ett dygn sen jag skrev sist, men trots detta så måste jag lägga in ett litet  inlägg (;
För det första så är jag otroligt nyfiken på vilka som läser min blogg, skriv gärna en liten kommentar, känns som det är fler som jag inte vet vilka det är, skulle vara kul o veta vilka ni är också (;

Annars så har dagen idag verkligen varit en typisk söndag. Jag har sovit, vilat, slappat och bara tagit det lugnt, låter som en helt okej dag ellerhur? ;) Sen så har jag faktiskt varit nere på pappas jobb en liten stund och fick köra lite och hjälpa till att fixa bilen som ska säljas.

Känns som att jag alltid är frukansvärt egocentrisk i mitt skrivande och alltid berättar om saker som hänt ur mitt liv, och vad jag har gjort m.m. Tänkte att jag någon dag ska försöka mig på att skriva ett riktigt tänkvärt och djupt inlägg, när den dagen kommer återstår dock att se.

Sen så har faktiskt min skrivare avlidit av något mystiskt, både jag, pappa och farbror har försökt med alla medel och försök att få den att återuppstå, men utan framgång. Den vill sig bara inte, så vi får se om det blir ytterligare ett besök hos datoraffären för vår kära dator (tro mig, det är absolut inte första gången) Men men, en vacker dag så ska den fungera precis som vanligt, och då ska hela burken också göra det. Undrar om det ens är möjligt?

Snart är det jul, och dags att börja köpa julklappar vilken dag som helst. Men som jag sett i flera andra bloggar så börjar ju inte jullovet förrän den 21a.. Så det kommer la bli så att man får ut på stan och julstressa den 23e eller något.. Hur kan man ens låta jullovet börja så sent förresten??
illa illa mycket illa.. men inte mycket att göra nått åt, tyvärr..

Nej, Duschen nästa!
Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0