Helg igen

Helgen är här igen och denna veckan har gått lika fort som alla andra.
Skillnaden är dock att jag har helg redan idag , eftersom jag är ledig, japp japp ;D

Blir massa plugg idag skulle jag gissa på, eller det är snarare vad jag måste göra.
Gjorde precis som Malin upp en lista igår när jag kom hem på vad det är som ska göras, och det är en del kan jag säga er! . Så , om någon känner att ni är för mycket fritid så kan jag hjälpa er med den saken ( :

Helgen i övrigt blir nog lugn ändå . Var snack om utgång igår, men känner mig rättså omotiverad till allt och min ambitionsnivå ligger på noll justnu. Dessutom har jag inga pengar : ) och då är det svårt att gå ut . Väntar tills torsdag istället, då blir det krogen för hela slanten! . Yeah!

Nej, det är dags att börja med att göra något vettigt nu .
Tiden rinner iväg .
Hörs !
// A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0