Påskhelg & Lov

Tänkte ge er en lite resumé över min påskhelg. Lovet började i torsdags eftermiddag för mig, då jag slutade min praktik på Lindex. Kommer sakna dom så otroligt mycket där! Fick massa roliga saker och så :) . Tack för tiden hos er , Lindex :) Vi ses kanske igen ;)

I fredags så var vi bara hemma och tog det lugnt (vad jag kan minnas). Gick ut och tog en promenad på kvällen men annars så var det mest att vi satt hemma och degade.

Påskafton då ;D Vilken dag jag hade! Först en hel dags stress med att göra sig iordning, och sedan så blir det påskmiddag med familjen, mormor, ewa och mårten. därefter kommer emelie och det är dags att bege sig till storvreta för förfest. Kom till Andreas och förfestade massa . Hade trevligt. Åkte in till stan och begav oss till Sjuan. In där och röjjde järnet och hade en kanon kväll. Saknade dig där Emelie, men nästa gång så =) =) =) . Va sjukt kul där inne iallafall och sällskapet var ju som sagt kanon! Efter några timmars shejkande så var det dags att bege sig hemåt , vilket kändes rättså skönt eftersom jag var trött och hungrig. Innan bussen gick blev det som alltid svängen förbi Donken där en cheeseburgare införskaffades. Bussen hem gick bra och kom hem och somnade på en gång .

Vaknade rättså tidigt morgonen efter . och tack gode gud, så mådde jag faktiskt bra! Gick upp och käkade, och fick reda på att vi skulle till mormor och fika . och för att då slippa tjuriga föräldrar så var det bara att säga att "visst vi följer med" , gå in och duscha och åka med . Stannade inte där så länge och på slutet så låg jag i sängen och sov . haha! illa kanske? ;) javet inte.

Igår då, annandag påsk. Dags att bege sig neråt landet för några dagar. Köpte med oss sallad och tog 899 till Stockhom där vi på något jäkla sätt kom på en tidigare buss vilket resluterade att vi kom ca. 40 minuter tidigare hem . Känns rätt skönt ändå =)

Idag så är Andreas i skolan, eftersom hans lov är slut. och jag är hemma och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. En hemma dag i soffan eller en tur ner till stan? . Hmmm.. svår fråga .
får se om de kanske blir ut till HM eller nått .

jag finns här, alltid, kom ihåg det!




Efter att ha varit lite slarvig med bloggläsandet så såg jag nyss att jag blivit utmanad av Linda
Jag antar utmaningen (; 

11 FAVORITER
Färg:
röd
Mat: tacos
Band: Finns många ex. Blink 182 
Solosång: Listan är oerhört lång, men säger som Linda. Tomas Ledin, för det är så mycket sommar!
Film: Shan Da man Atci  - Svenska 2 Gymnasieturnéen
Bok: Liza Marklund - Gömda. 
Sport: Fotboll !!
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag - Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
uttråkad
Smak: coca cola
Kläder: mjukisar och t-shirt
Bakgrund: datorfläkten
Nagellack: rosa
Tid: 11:15
Omgivning: Andreas rum
Irritationsobjekt: inget just nu.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej.
Brutit mot lagen: ja, det har jag .
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: japp japp
Kysst någon du inte känner: nej faktiskt inte.


3 PERSONER
En person Du kan berätta allt för:
Jag kan skriva flera stycken, men det måste bli Andy
Du tycker om: Andy 
Du inte gillar: har nog inget speciellt emot någon justnu


2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

 

1 ÖNSKAN: Att Andreas kommer att plugga i Uppsala i höst.


3 personer jag utmanar: Malin, Susanne & Lina

nej jag ska göra något vettigt nu tänkte jag.
Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0