Tisdag .

Även tisdagen avklarad.
Bara ynka 10 timmar kvar på APUn nu . tråkigt! :(
Måndag den 16e ska jag till Gränby Centrum . :D Ev. jobb på g ;)
info om det kommer nog mer senare :)

Imorgon då ; skola, apu och sen bio :)
Kommer vara helt trött när jag kommer hem .

Sedan så ska jag återigen klaga på att ni är så fruktansvärt dåliga på att kommentera . inte för att det kanske finns så mycket att kommentera , men en liten rad om att ni läser sitter ju inte fel? :) Koooom igeeen nu!

iväg nu.
Hörs då! ;D

Kommentarer
Postat av: Busan på krigsstigen;)

Ett jävla tjat!!! OKej jag kommenterar!=)

Wohooo!!! Hoppas du får jobb!!! Du behöver det;) Hehe!

Fan va mys med bio=)
AAAA verkligen att du kommer vara SJUUUUUKT trött!!

Ja jag läser typ varje dag!!! Och jag ska fan börja kommentera verenda liten detalj så att fröken blir nöljd sen... inte bara nöjt du kommer aldrg vilja ha en endaste kommentar till i heeeela ditt liv!!!! MOAHAHAHAHAHA!!!

2007-04-03 @ 20:44:14
Postat av: Amelie

hoppas det går bra på interljuvn sen då! :)

2007-04-04 @ 17:24:54
Postat av: Anonym

Snart är de lörda :D
De är det enda jag har att säga (A)

2007-04-05 @ 15:50:27
Postat av: Addepadde

Mitt namn försvinner alltid när ja skriver första inlägget :(:S

2007-04-05 @ 15:51:06
Postat av: Annika

>> Busan : BRAAA . DÅ BLIR JAG GLAD :D
>> Amelie : Det hoppas jag också! Jobbarkompisar kanske? ;)
>> AddePadde: Ohja! o jävlar va vi ska röjja!

2007-04-05 @ 18:02:00
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0