Tisdag.

Idag har varit en dag som vart fullsatt med aktiviteter. Gick upp tidigt imorse och åkte med mamma till stan,  men först skulle hon till sjukgymnasten. Sen vidare till stan där det var dags att leta studentklänning, och jag letade och letade och hittade i stort sett INGENTING . Men till slut så hittade jag en ändå, och när jag fixat en grej och sytt in den lite så kommer de va perfekt : ) Fick även en ny väska av mamma . Superglad!

Sen måstejag bara säga
R.I.P. PROJEKTARBETSHELVETE!
klockan 18:08 idag så blev det helt klart och utskrivet och känslan efter det är underbar! Det ska tamejfan firas :D

Imorgon är det nationellt prov i svenska.
Plus att det är nått hudparty grejs här hemma .
Plus att jag måste packa .
Kaos! Får se hur det kommer gå ihop sig : )

På torsdag åker jag och då är det dags för KORTEGE 2007 !
Festa järnet då!

Men nu ska jag sova.
Natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0