Uttråkad

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Jag tror faktiskt inte det, men det beror väl kanske på vad det är för såpa.
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren.. :)
Brukar du sjunga i duschen?
Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Japp
Vad är viktigast för dig?
Att folk i min omgivning mår bra, för då mår jag bra:)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Njuuuta av att ha pengar, men sen spara också
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, vem gör inte det?
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej, perfekt syn!
Vilken färg är snyggast?
Jag tycker om svart och rött
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
ca. 10 tror jag
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
oftast på någon i familjen eller på Andreas
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
16 månader snart.. (och mycket längre hoppas jag att det ska bli)
Har du piercing?
om öronen räknas , så ja, 5 st.
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
jadu.... den som det visste,
Bråkar du och dina syskon ofta?
Skojja inte ! Varenda dag!
Vem är den viktigaste personen i ditt liv
Vill inte favorisera någon men för att nämna några ; Mamma, Andreas , HP-brudarna m.fl.
Vill du gifta dig?
Ja, det tror jag. Men det är inget måste.
Vill du ha barn?
Jo det vill jag . men INTE än.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
ja. en ren reflex.
Solar du ofta?
så ofta jag kan
Är du bra på att laga mat
om jag verkligen försöker så
Var badar du helst?
i vatten kanske..? :)
Tycker du om sushi?
aldrig smakat
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp det gör dom
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
nej? då skulle jag väl redan göra det?
Vad heter du i mellannamn?
Maria
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
kvälls....
Biter du på naglarna?
När jag är nervös gör jag det
Framtidsdrömmar?
Jobb och leva med någon jag älskar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0