Verkligen full fart mot Borås!

Idag var sista dagen innan Valborg för min del, och dagen kunde inte ha varit skönare. Började 8.30 men Svenska nationellt prov uppsatsen. Det gick bra kändes det som, har rätt lätt att skriva sådana där saker ändå : ) så var klar till 10 , då jag slutade :) Emelie och jag hann med 11bussen hem. toppen dag!

Dagen ska tillbringas med att packa och packa. för imorgon blir det Borås. :D Ska bli hur kul som helst, och så himla skönt att komma från stan ett tag, och få en liten semester ;)

Imorgon: Krogen : )
Fredag: det händer INGENTING ; )
Lördag: Helldrivers spelar + grillning
Söndag: Almenäs
Måndag: Kortegefest!
Tisdag: Sova....

Nej, jag ska packa..
Hörs väl! ;D
Om inte nu när jag är i Borås så kommer en grov uppdatering när jag kommer hem! ;D
Ciao!



20:46

Har haft hudparty nu, och testat massa saker, vilket varit väldigt skönt =) .
Ska sätta mig och kolla på fotboll nu, det är ju MATCH! Chelsea - Liverpool! UNDERBART!
packa sen också . stressmoment!

Imorgon kommer jag till dig älskling!! <3
Kortegen 2007 - kommer bli den bästa : ) . ( eller iallafall av dem jag varit på )

hörs då ;D
Våren är här, och jag är überlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0