and the perfect waves are starting to come

det är kväll och jag har varit i knivsta och städat, käkat mat på max och hjälpt till o handla mat,
känner mig så sjukt duktig så det finns inte .
nu har jag kommit hem och ska sätta mig och titta på lite one tree hill .
bästa tvserien justnu , I love!

haft massa prat med mamma idag
och det känns väldigt bra, hon stöttar mig med allt justnu (:
I love you!

Nej, ska ta och ta tag i det här nu , och kolla på lite tv.
älskling är på poolparty i stadsparksbadet så jag får vänta med att prata med honom
. det är ju trots allt bara kryssning/nollning en gång i livet.. dock 2 gånger för älsklingen min ..

nej ska kolla höstjacka nu .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0