fly away from the darkness

det är söndag återigen, och helgen har varit väldigt bra.
utan att skriva massa text så kommer det med all säkerhet att komma upp bilder på min bilddagbok. (som ni vid det här laget borde kunna adressen till (; )

anyway, idag har andy vart på tävling och jag håller alla tummar i världen på att det går bra för dem.
tycker dock att han borde vara hemma snart, för inte tar det väl sån här tid? men han kommer väl.

idag har jag bara tagit det lugnt och fått bort ett virus som låg i datorn.
Jag är så jävla bra (:

och idag vill jag ge en stor kram till Malin Wellén som fyller hela 19 år idag,
CONGRATS DARL!
hoppas du har en tipptopp dag!

image64

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gillar din blogg.
Vore kul om du kunde kolla in min blogg och kommentera lite då och då.
Jag skiver om mode,inredning,nyheter och annat smått och gott.

2007-08-12 @ 20:37:18
URL: http://nattas.webblogg.se
Postat av: Mickis

UPPDATERA!! ;)

2007-08-17 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0