I'm so lucky, lucky..

Vet inte varför jag tar mig tid att skriva idag, eftersom jag faktiskt inte har gjort ett skit. Sov till 11, sen har jag växlat mellan mitt rum och tv'n i vardagsrummet.. funny day, huh?

dagens positiva är att Andreas stannar tills på lördag istället för imorgon eftersom att det inte fanns några biljetter kvar, och det betyder att det bara blir 20 dagar tills vi ses nästa gång (: och kanske ännu mindre beroende på hur mycket som Andy har att fixa inför skolstarten. Han är ju duktig och ska läsa högskola, mer än vad hans flickvän ska göra.. Damn, måste gå runt och lämna in CV's i veckan..
Hoppas på att det kanske bara blir 15-16 dagar tills nästa gång , då är lyckan gjord för min del <3 (:





we're damn good together..

Imorgon så ser det då ut som det nalkas utgång, hoppas på det för jag börjar ändå bli rätt sugen på det nu :) trots att humöret inte var så überbra tidigare idag..

Styra något med HP-bruds idag .
Missing a lot! !


image53

fick vykort från Alanya idag :) blev glad att det äntligen kom något i brevlådan som var till mig .
tack Joakim, Kristoffer, Per ...
och lille Jerry ( som kortet så fint var undertecknat med :) ) .
jag hoppas vi snart ses igen!

nejpa, annat att göra.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0