still counting the days

Jag har fått ordning på allt idatorn, vilket känns väldigt bra ! (:
ska bara ordna igång camen så att syrran kan sluta tjata och sen är allt kirrat och klart . I'm good!

idag blir en lugn dag tror jag . ska ta det lugnt, kolla efter jobb, och bara fixa (:

lyssnar på goldfinger - counting the days nu . sjukt galet bra låt .
och faktiskt så räknar jag lite dagar .

1       dag tills vi har varit tillsammans i 20 månader
3       dagar till helgen, då de blir röj
16     dagar tills jag åker till Borås
18     dagar tills det är Cross SM
89     dagar tills din födelsedag älskling
107   dagar tills jag fyller år
124   dagar så har vi varit tillsammans i 2 hela år <3

dagarna går fort . . fortare och fortare, det är knappt så att man hänger med..

håller på att fixa iordning körkortet ordentligt nu ,
har kollat upp teoritider och massa annat,
nu jävlar ska jag satsa på det här!

nej jag har annat o göra, eller nått . .
orkar inte sitta här och skriva massa onödigt grejs .
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0