and you, you're gonna love me.

idag blir det jobb igen.
hade väntat mig att få börjar mycket tidigare så att annica ringde och bad om en timme tidigare bara kändes helt okej. så idag blir det jobb 15 - 21 . igår så var det kaos vid stängning, när det var 10 minuter så går strömmen i halva butiken vilket leder till att hälften av alla kassor dör. jätteroligt. som tur är så var vi 3 st kvar i kassorna så att ta itu med de millånga köerna tog bara typ en kvart. kom ut från butiken typ en halvtimme senare än vanligt men kändes helt okej ändå.

annars då, jag sover way to much känner jag.
somnar vid midnatt och vaknar typ 11 varje dag, så får det inte vara.
måste vända tillbaks dygnet lite. inte konstigt att man typ lever på red bull på jobbet på kvällarna.

tycker att det kan bli helg snart, längtar dit, inte minst till torsdag då andreas kommer hit (:
jag saknar honom, mycket!




är det någon som kan sjunga så är det Bianca Ryan. Herregudminskapare säger jag bara..

det är dags att göra sig iordning och fara iväg till jobbet.
ber verkligen om ursäkt för min kvalitet på blogginläggen under senaste tiden, men det händer inget värt att skriva.
... och ändå skriver jag?
har blivit lite min grej med signaturen längst nere till höger så jag fortsätter med det (;
Över&ut

85366-85

Kommentarer
Postat av: Cheri

MEN GUD, hur gammal är flickan?

2007-12-11 @ 22:45:10
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Annika

11 år :)

2007-12-12 @ 11:54:54
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0