Did I tell you that I love you?

jag har fått lön, så jag är glad idag!
alldeles lagom mycket pengar hoppade in på mitt konto vid midnatt :)
lagom mycket pengar så jag faktiskt skulle kunna flytta hemifrån om jag ville, för jag skulle klara mig ekonomiskt :D

idag blir det julhandel.
jättekul dag att springa runt på stan när exakt alla andra också gör det.
sen blir det jobb, kommer vara hur mycket folk som helst . alla som fått lön som antingen glömt att köpa något, inte haft råd, eller som helt enkelt väntat in i sista minuten med att handla allt. kommer bli fullt upp, men jag jobbar bara i högst 5½ timme så det kommer gå bra .

i övrigt så kan jag inte prata med andreas på hela dagen. för att han ska jobba på tomtegasquen ikväll och då kan han inte prata. jättekul. typ efter 4 är han hemma och då är det snart dags för mig att gå upp igen eftersom jag jobbar 13-21 imorgon. KUL!

nu är det dags att hoppa in i duschen för att sedan äta mat och bege sig till Uppsala.
idag påbörjas Pers julturné , första anhalt Hudiksvall & sedan den 27e är det Uppsala som väntar. wii!
nej, dags att duscha och göra sig klar.
mot duschen & vidare.
85366-85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0