tisdag.

tisdagen är över , och det har tro det eller ej varit en väldigt lugn dagn.
har inte varit speciellt mycket folk eller så.
matilda var däremot in och handlade och det var riktigt trevligt =D . alltid kul med bekanta ansikten =)

imorrn är det jobb igen, 13-21 . paaiiin
snart är det bara en veckan tills du kommer älskling <3
dubbel körlektion på torsdag, känns hur bra som helst!

nej, annat att göra,
orkar inte vara ambitiös idag heller .

jag toppar inte din lista än sen?
jag kunde inte bry mig mindre


hejs!

85366-85

Kommentarer
Postat av: ebba

Läs gärna inlägget om vikthysteri i min blogg. Hur kommer det sig egentligen att så många människor drabbas av ätstörningar? Vad tror du?

2007-12-04 @ 20:32:56
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0