Alla hjärtans dag .

är iår en dag som inte kommer "firas". Säger man förresten att man firar den ? Iallafall, på grund av att min älskade pojke inte befinner sig inom Sveriges gränser för tillfället så är dagen inte speciellt uppmärksammad iår.

För övrigt så hade vi teori på idrotten idag, rätt onödigt iochmed att man kunde det mesta . Engelskan var pain som vanligt, Svenskan hade vi inte och Religionen var lika seriös som vanligt.. Hann med 14.25 bussen hem som tur var så nu sitter jag här . Fick se min frånvaro för januari också, inget glädjande besked eftersom jag har vart sjuk i över 2 veckor. Men men.. ingen större skada skedd :-)

Ikväll blir det lugnt, eftersom jag inte har min sötnos här så blir det en kväll framför tvn med OC. Har inget att plugga till idag heller , så det känns riktigt bra måste jag erkänna . =) .
Torsdagar - jag HATAR dom dagarna verkligen.. PAIN! börjar halv 10 och har jättetråkiga och onödiga lektioner och går ända till 16.15 .. (vilket är länge för oss som går handel).

jag längtar till sommaren nu, och det närmar sig med stormsteg. nu är det sportlov som väntar, sen dröjer det 2 veckor så fyller Sus år, sen blir det att åka till borås och på 50 års kalas, APU, påsklov, kortege, studentskivor och STUDENTEN . Frihet!! :) Ser fram emot det och har samtidigt en hemsk ångest över det.. Men det har ni hört nog av redan (;.

Blond eller Brunett så hett (;
Blåa ögon eller Bruna ögon
Vanilj eller Choklad
Hund eller Katt
Christina Aguilera eller Britney Spears pest eller kolera?
Rosa eller Lila men helst rött
Tv eller Dator i olika bemärkelser
Hockey eller Fotboll
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Guld eller Silver
VH1 eller MTV
Sanning eller Konsekvens
Harry Potter eller Lord of the Rings
Vinter eller Sommar
Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal flip-flop!
Bad eller Dusch men ibland är det skönt med ett varmt bad också.
Svart eller Vit
Långt hår eller kort hår
Klänning eller kjol
Mobil eller telefon

Lägenhet eller hus
Ring eller halsband
Jordgubb eller hallon
Höst eller vår ju närmare sommar'n börjar desto bättre
Jeans eller leggings
Jul eller påsk
Afrika eller Asien vad är det för fråga??
Bil eller buss tåg funkar också bra
Nagellack eller läppstift
Hav eller sjö
Nyår eller Midsommar båda är underbara
Plugga eller arbeta
Fängelse eller döden
Löshår eller Äkta
Ipod eller Mp3
Lång eller kort skulle nog de flesta påstå.
Snowboard eller skidor snowboard är waaay mycket coolare!

ÄLSKLING85366-8
Pussis

Andreas Englund & Annika Tuvesson .
Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0