Fredag .

Ja då sitter jag här igen då. Har inget alls att skriva, men något ska jag väl roa mig med (;.
Är piggare nu , men nu har mamma lyckats gå och bli sjuk, så det skulle inte förvåna mig om jag lyckas bli sjuk igen.... min vanliga tur..

Vaknade i allafall imorse av att älsklingen ringde. Mycket trevlig sätt att vakna på, även om jag inte var så jättepratglad just då ;) . Kommer inte ihåg mycket av vad samtalet handlade om , eftersom jag sov, men jag kommer ihåg att det pratade Hultsfred iallafall. Eller? Hultsfred är iallafall något man under sin livstid SKA ha varit på. Det finns inte att inte varit där! Så vi får se (; .

Helgen då, ja vi får se hur det blir nu med kalas. Eftersom mamma är krasslig så kanske det inte blir något. Så då blir det en helt lugn helg hemma bara , med godis och chips och melodifestivalen. Låter helt okej i mina öron ändå eftersom jag inte direkt är upplagd för fest eller så.

Jag borde verkligen göra något annat än att sitta här, i min väska ligger naturkunskapsbok, religion, svenska m.m. som ska kollas igenom och arbeten som ska göras.. USCH! Jag tycker inte om skolan.

Nej, jag ska faktiskt sätta mig vid tvn nu tänkte jag . man blir bra trött av att sitta här faktiskt.
kanske kommer en updatering senare, vem vet? .

Ta hand om er och håll er friska! / Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0