fredag :)

Äntligen är det fredag , och helgen är på ingång . Har i och för sig haft ca. 1 veckas helg nu eftersom det varit lov, men ändå . Sitter hemma hos Andreas nu och han är i skolan. Har fixat lite skolsaker osv. Känner mig rättså duktig ;) . Ska försöka hitta mig något att äta snart och sedan försöka bestämma mig över vad jag ska ha på mig ikväll . Och jag har en sån beslutsångest . Det har jag alltid . Så får väl se vart det slutar . . .

Har fått lite ont i halsen denna veckan också . Kan mycket väl bero på att det har varit snöoväder här . Dessutom har Hannah vart superförkyld så att hon kanske gett mig en och annan bacill. Men jag har kurerat mig med halstabletter och saltvatten, så det ska nog bli bra :)

Nej, inga vettiga tankar här idag inte..
Laddar för ikväll istället :)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design du har på din blogg..

2007-02-23 @ 11:40:43
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Annika

tackar så mycket :)

2007-02-23 @ 13:23:41
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0