Full fart mot helgen!

Idag börjar jag inte förrän halv 1 och det är väldigt skönt ! Väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan få mat ;) . Lite jobbigt att gå till skolan på tom mage. I övrigt så har jag 2 lektioner i skolan, handel och idrott . Helt okej dag och jag hinner förmodligen med 4 bussen hem.  Mycket skönt! Kvällen kommer tillbringas hemma, med att kolla på tv, prata med älsklingen som åker bort imorgon (BLÄÄÄ) . Veckan som följer kommer inte bli så rolig.

Imorgon då, då blir det utgång med flickorna . Mycket trevligt :D . Är faktiskt rätt så taggad trots att jag inte kände att jag var det igår . :) Kommer bli en mycket skoj kväll!

Annars veckan som kommer så blir det lugnt, ska träffa Hannah någon dag, sen skolan, lite prov, och nästa söndag så åker jag till Borås. (ja jag vet att jag tjatar sönder mig om det) men jag längtar så mycket. Ska bli så underbart och jag ska sova bort hela förmiddagarna när du är i skolan älskling :) . Sen på fredagendär så blir det utgång för hela slanten med massamassa kul folk ! =D . Kommer bli hur kul som helst! . Sen åker jag hem på söndagen för att börja slita med skolan igen på måndagen. Usch ja! Men inte långt till APU då =D . Hur kul som helst..

Svårt att förstå att det är så lite kvar som det är . Oj oj oj .
Hoppas även på att få jobba lite i vår också, skulle behövas . Håller tummarna för att dom ringer ! =)

Nej, jag måste göra något annat nu känner jag .
Imorgon blir det ös tjajjor!
ciaaao!


[21:25]

klockan är halv 10 o jag sitter och lyssnar på Melodifestivallåtarna. Mycket bättre låtar imorgon än förra veckan iallafall, vilket känns betryggande, vi behöver inte skicka Tommy Nilsson till Helsingfors :)

För tillfället är jag också så ledsen/arg. Jag tänker inte gå in på några närmare detaljer med respekt för folk i min omgivning. Men jag förstår bara inte hur en människa kan göra något sånt mot en annan..? Det är något som för mig är oförståeligt, och jag hoppas med hela mitt hjärta att allt kommer lösa sig så att det blir bra. För när Du är ledsen, så blir jag ledsen, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Du betyder för mig.

Imorgon då, då blir det härligt med ös, med ett gäng hur roliga tjejer som helst. Ser fram emot en minnesvärd kväll med massa skratt ! :) . Är också glad att Emelie följer med trots att hon varit sjuk, ingen kväll blir ju densamma utan dig ;) . Haha. Ska bli en trevlig kväll iallafall.

Nästa vecka, så är ju då Andreas i Italien och åker skidor. (vilket jag är väldigt avundsjuk på förresten!) Så då ska jag roa mig med att ordna upp lite saker. För min egen skulle så blir det en liten planering här, ni andra behöver inte läsa den om ni absolut inte vill ;) .

Lördag - Utgång med brudarna.
Söndag - Plugga järnet med massa massa naturkunskap. One Tree Hill 18,50
Måndag - Naturkunskapsprov, slutar 1.
Tisdag - Heldag Engelska.
Onsdag - Kostteori på idrotten + utdelning av arbete som ska göras.  OC 20.00
Torsdag - Göra handelsprovet? . Även börja med idrottsarbetet och fixa lite projektarbete.
Fredag - Fixa med lite skolarbeten .  Svenska arbete - romantiken klart.
Lördag - Melodifestivalen.
Söndag - Åka till Borås :D

Ja gott folk, ser ut som jag har en rättså fullspäckad vecka framför mig . Jag kommer iallafall få massa skolarbete gjort. (för att se något positivt i det hela.)
Nej, jag ska göra mig iordning för att sova lite.
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Kan du åka skidor annika? ^^

2007-02-09 @ 22:22:01
Postat av: Annika

Jag har åkt en gång i mitt liv ^^ det var sjukt kul :D men nej jag kan inte :'D

2007-02-10 @ 12:10:24
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0