Full fart mot lovet !

Har haft engelska hela dagen idag, eller hela och hela, vi började vid halv 10 och slutade halv 2. inte en sån farlig dag ändå ;) . Dock väldigt tråkig :) men det är väl inget att göra åt, nu är det avklarad iallafall! =)

har skrivit klart svenska arbetet nu, ÄNTLIGEN. helt jobbigt! .  och också totalt ointressant..
Snart ska datorn också till doktorn, så att jag kommer inte blogga lika mycket längre ;).

Favoritlåtar just nu;
- Tom Morley - My song for the world
- Rufus Wainwright - Hallelujah
- Breaking Benjamins - Breath
I love :)

om 5 dagar kommer du hem älskling ;) .
Mig längta mycket!

Saker som hände igår som fick mig att fundera.. Förstår inte varför .
men just nu så orkar jag inte engagera mig . och dessutom orkar jag inte skriva massa gåtfulla blogg inlägg, ingen som tycker det är skoj att läsa ändå.

imorgon blir det idrottsteori på idrotten vilket innebär att jag slipper släpa med mig massa kläder, hur skönt som helst. Dock utdelning av arbete som ska göras, inte lika skönt .. Annars så blir det nog en lugn dag..
Fick biljetterna till skivan idag, KÖPKÖPKÖPKÖP av mig :)
När? 25 maj
Var? Skarholmen
Hur mycket kostar det? 80 kronor
Arrangörer: Handelstreorna, Linnéskolan
Ni som kommer kan vänta er en SJUKT ROLIG KVÄLL! =D
Hojta till om Du är intresserad!


18:09 jag hittade en rolig lista :)

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det skulle jag väl vilja säga att jag är.
HUR RAGGAR DU: Jag är sämst på det. haha!
VAD HETER DU: Annika Tuvesson
KALLAS: hmm.. Tuvan?
VARFÖR: 1. P.g.a. mitt efternamn. 2. nästan mitt nick på playahead.
VAD HAR DU GJORT IDAG: gått i skolan, o gjort klart skolarbete
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Kolla på House, sova
VAD VILL DU HELST HA NU: Chips
VAR ÄR DU NU: vid datorn i hallen?
SAKNAR DU NÅGON NU: ja, min pojkvän som är i Italien
RÖKER DU: Nej nej nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: oj.. det kommer jag inte ihåg, men inte var det så längesen iallafall.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: jag ska kolla på melodifestivalen, umgås med julia och åka till Borås.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: svarta
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Det gör man väl alltid litegrann? även om den där speciella känslan försvunnit
VEM PRATADE DU MED SENAST: Älsklingen i telefon :) och Andreas på msn
VAD PRATADE NI OM: Andy hade för sig att det var 14e februari idag, och jag och andreas pratar inte om något speciellt :D
VAD GÖR DU JUST NU: sitter och svarar på massa roliga frågor
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: kan jag vara , jaaaa ...
ÄR DU BLYG: ja, i bland så är jag det..
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.30
NÄR KRÄKTES DU SENAST: oj. när jag var sjuk senast
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Jeff Buckley - Hallelujah
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja det har jag
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej absolut inte!
HAR DU GLASÖGON: Nope, perfekt syn! ;)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej, men inte långt ifrån Stockholm .
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: inte i tal, men i sms .
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej , eftersom jag har pojkvän så?
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: blodpudding och pytt i panna
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Storslalom 1a åket
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från malin "Tåget var asförsenat. Jag och Mickis skyndar oss. puss"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej, det tror jag inte
HUR SVARAR DU I TELEFON: "Annika" , "hej det är Annika" eller "Vad vill du?"
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Sova, umgås med vänner och pojkvän, festa, ha kul och njuta av livet!
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Njuta av livet och ha kul!
HAR DU DVD-SPELARE? Ja det är klart =)
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att förlora någon som står mig nära
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jag kan om jag vill....
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Utstrålning
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? i foten, jag gjorde nyss illa den.
KLIAR DET NÅGONSTANS? överallt just nu bara för att frågan kom.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? jag har inget speciellt mot någon färg, men jag äger inget rosa..
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? efter många års tjat så fick jag en i 7an
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? tuggummismak
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? kläderna
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? nope
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? slutet av 2005, jag träffade andy då :)
VAD KÖPTE DU SENAST? en marabou choklad kaka haha!
BRUKAR DU KOMMA I TID? ja, när jag vill så
HUR KÄNNER DU DIG NU? glad men trött
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? sorgligt nog... svart
KAN DU LAGA MAT? om jag vill så. och om jag blir tvungen
VAD PLUGGAR DU? handel & administration
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? nej, jag går ju handel?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? jaa, det skulle jag väl säga. lite långtråkig men inte dålig
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja faktiskt
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Väldigt olika faktiskt. beror på mitt humör för dagen. mer än vad man tror , tror jag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0