Lediga tisdag .

Är ledig idag , men ändå så är det skolarbete som ska göras . Är iallafall nästan klar med skiten nu.
Annars så har det varit en skön ledig dag, bortsett från att jag väcktes av mamma som kom in och berättade om bussolyckan ute vid Rasbo . Mycket läskigt det där, och sänder en tanke till alla som var med om dem, och även alla dess anhöriga ...

Resten av dagen kommer tillbringas här, i mitt rum eller vid tvn. Ikväll är ju äntligen mitt House tillbaka, en av de bästa saker som hänt tv (:

Har mycket jag skulle vilja skriva just nu , men kan inte få ut orden bara..
Det finns mycket olika folk hela tiden, personligen så förstår jag mig inte på de som bestämmer sig för att skaffa barn innan de en kan ta hand om sig själva? Folk som bor hemma hos sina föräldrar, inte gått ut skolan, inte har ett fast jobb eller folk som absolut bara inte är mogna för det.. Det är oförståeligt . Skulle aldrig någonsin kunna göra det, inte innan jag själv känner mig mogen för det (och det gott folk, det dröjer rätt många år) Men vi lever ju i ett fritt land och man får göra som man vill. :)

Mer att skriva egentligen, men istället för att skriva gåtfulla saker så låter jag det vara :-) . Dessutom är det not of your business (;

Längtar och ser fram emot lördag . då blir det, som Malin & Sus döpt de till; Alco taco night ;) . Blir riktigt trevligt !! :)

Annars i veckan blir det lugnt, imorgon blir det en stund på stan med Malin, och så ska jag kolla med Ewa om lite saker också. Torsdag så blir det lång och seg dag. TRÅKIGT! . Fredag är en kort dag .och sen är det lördag :D Wii!

Saknar dig älskling, o idag håller jag tummarna för dig.

Har egentligen inte mycket mer att skriva. eller jo, jag har fått jättebra musik av Malin idag (: Thaaank yooou ! :) Sen har jag skickat massa rolig musik till Sus ! tihi!
 
På återseende

Kommentarer
Postat av: Amelie

Dom som skaffar barn vid 18-19 års ålder kanske känner sig mogna för barn.

2007-02-27 @ 17:56:26
Postat av: Annika

jo, men många som gör det kan inte ens ta hand om sig själva. tycker dock det är mer skrämmande när 16åringar kommer o ska ha barn :S

2007-02-27 @ 18:26:30
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Snoppen

Jao, inte så ofta att det händer tror jag, vanligare med 18, 19-åringar. Och om man är två så är det ju lättare att försörja sig.

2007-02-27 @ 18:41:25
Postat av: Annika

jo, men har man inte gått ur skolan så har man oftast inte pengar att försörja sig . det räcker inte med ett extrajobb då

2007-02-27 @ 18:54:51
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Nej, men ens pojkvän kanske har. Och om man väljer att ta hjälp av föräldrarna så är det ju inget att störa sig på :)

2007-02-27 @ 19:01:30
Postat av: Annika

nej nej, inget jag stör mig på . jag förstår det bara inte .

2007-02-27 @ 19:56:21
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Jaha, det verkade som det :)

2007-02-28 @ 15:31:33
Postat av: Annika

Haha okej , nej så va de inte . :)

2007-02-28 @ 16:53:09
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0