lista .

     Favoriter...
Färg:
Svart, rött & blått (:
Mat: Tacos & kladdkaka
Band: listan kan göras jättelång...
Film: Finns också många
Bok: Gömda - Liza Marklund
Sport: Fotbollstjej ända in i själen ;)
Årstid: Sommar så klart!
Veckodag: Lördag . - sova länge & gå o lägga sig sent!
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: det beror väl på vad som händer?

     För tillfället...
Humör:
Glad men trött
Smak: tuggummi
Kläder: mjukisbrallor och linne
Bakgrund: va?
Nagellack: nej , inte på länge
Tid: 18:46
Omgivning: i min hall hemma
Irritationsobjekt: ingen just nu (:

    Första...
Bästa vän: oj.. det vet jag inte .. har nog aldrig haft en bästa vän..
Screen name: va?
Husdjur: Katten Lisa, som vi fortfarande har kvar :)
Piercing: öronen
Förälskelse: det minns jag faktiskt inte, tro det eller ej
Musik: antagligen något dåligt
Bil: har aldrig ägt någon

     Senaste..
Cigarett
: röker inte.
Mat: spagetti & köttfärssås
Dryck: mjölk
Biltur: från bussen igår
Kyss: söndags , av min älskade
Spelad låt: mates of state - california
TV-program: nyheterna

    Har du någonsin...
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej?
Brutit mot lagen:
ja
Blivit arresterad:
nej
Badat naken
: ja
Varit med på TV:
ja
Kysst någon du inte känner:
nej
(frukansvärt givande svar.. haha!)


    nej tack..
Kläder: finns mycket...
Mat: ärtsoppa
Musik: jag lyssnar på det mesta, men det finns mycket radiopop jag inte gillar
Dryck: kaffe
Personlighetsdrag: deprimerade människor . är folk i min omgivning ledsna blir jag ledsen :(

    Saker...
Du gjorde igår kväll: sov, tittade på tv, åt mat
Du kan höra just nu: ljudet från filmen jenny tittar på , mamma & pappa prata, musiken på datorn & knäppandet från tangentbordet .
Du inte kan leva utan: mobilen !
Du gör när du har tråkigt: bloggar? :)

    Personer...
Du kan berätta allt för: Andreas, Malin, Emelie, Cheri, julia, Hannah.. vill du veta fler?
Du tycker om: Ännu fler
Du inte gillar: Listan krymper på dessa hela tiden. :)

    Val...
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: vår

    Önskan... att jag ska veta vad jag vill göra med mitt liv efter studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0