måndag .

Det är måndag, och skolan är PRECIS som vanligt .
Inte mycket att göra i skolan idag. Hade bara 2 lektioner eftersom komunen har något fel på sin databas så att inga datorer fungerar som det ska . Tog en myslunch med Emelie, Sofie och Lina istället :-)

Idag har jag inte mycket att göra, ska sammanställa idrottsarbetet lite, och sen läsa lite i engelska boken.

Utgång Lördag ?
- låter härligt och otroligt frestande . Kom igeen nu tjajjor! =D


20:31

Jag har faktiskt gjort lite kostarbete idag . Känner mig stolt. och imorgon har jag tänkt att göra klart det . Det jobbigaste är ju trots allt klart! :) .

På lördag blir det mys! Får se var kvällen slutar . Ska iallafall bli trevligt med en kväll med tjejjerna.
         
Kollade i almanackan idag, och insåg väldigt fort att det inte är mycket alls kvar nu . Jag går skolan 3 dagar till denna veckan, sen nästa vecka går jag 3 dagar, på fredagen åker jag till Borås och då är det både hawaii-fest och 50årsfest . Sen är det en vecka till , sen går jag ut på APU igen.  3 veckor sådan, sen påsklov, kortege och sedan är vi redan inne i maj . Herregud vad tiden rusar iväg ! Dags för studentskivor och sedan väntar studenten . Jag längtar så otroligt ! :)

Jag saknar Andreas väldigt mycket nu.. Har inte pratat med han något alls idag, så hoppas att han ringer snart :) . Blir tomt utan dig.. Längtar tills 9 mars :) . Älskar dig !

Nej, ska fixa lite .
CSI sen .
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mickis

JAG ÄR PÅ! :D

2007-02-26 @ 16:14:54
URL: http://nogg.se/pusshjartat
Postat av: Annika

Härligt!

2007-02-26 @ 17:59:12
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Coolt jag ska också åka den 9 mars, eller om det blir den 8e. Tja, coolt i alla fall :)

2007-02-27 @ 11:14:01
Postat av: Annika

Wii . kanske tajmar tåg återigen då? ;)

2007-02-27 @ 14:46:43
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Kanske det. du har väl redan beställt biljett antar jag, tänkte på tidpunkt

2007-02-27 @ 15:01:08
Postat av: Annika

nee inte beställt . men tänkte fredag 9,48 från enköping eller va de blir

2007-02-27 @ 15:07:06
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0