Onsdag.

Sitter här återigen, haft en kanon dag och jag är på toppen humör!
Började imorse med att gå ut i KYLAN , och kyla var det kan jag säga, -20grader. BURR! Var inte med på idrotten utan kollade på när resten av gruppen körde ett pass Friskis. Hade velat varit med, såg hur kul ut som helst! men men. Är man sjuk så är man :/ Satt iallafall där och tog mig sedan ner på stan med buss , hade tänkt att gå först, men idéen var inte så frestande när jag väl kom ut. Så det blev att ta 17 ner på stan. Gick sen runt och kikade lite, var bl.a. in på Skopunkten där jag pratade med Anna litegrann, massa trevligt! :) . Sen upp till tandläkaren för att laga :/ Men var jätteduktig och lagade utan bedövning ! :D

Efter det så var det tillbaks till skolan och slita . (??) okej, inte riktigt kanske. Men tillbaks till skolan för att sova i soffan i bibblan . Hur skönt som helst, och tillsammans med några samtalsämnen som gick totalt ur styr så var det en riktigt bra lektion ! (: Religionen bara rusade förbi också, och Sus och jag hade några riktigt skojiga stunder ;) .

Ikväll blir det godis och OC . Wii! ÄLSKA!  
Ledig imorgon också , hur skönt är inte det? Vavava ? ;)

Andreas, jag älskar dig mest av allt !!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad ska du gå på för nåt imorgon?

2007-02-07 @ 17:34:02
Postat av: Annika

jag ska va hemma :D

2007-02-07 @ 17:38:56
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

okej, varför det?

2007-02-07 @ 18:22:31
Postat av: Annika

Palla gå :) . fick astråkiga saker o gå på så :)

2007-02-07 @ 19:07:03
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Okej, anmälde mig inte ens :P

2007-02-08 @ 10:10:13
Postat av: Annika

Haha grattis :)

2007-02-08 @ 12:42:42
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Nja det skulle vara rätt intressant, skulle kunna gå men har inte tiden

2007-02-08 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0