Söndag .

Söndag, och jag har haft en otroligt tråkig dag. Har kollat lite skidskytte, sovit och roat mig med ungefär ingeting . Helt tråkigt. Enda ljuspunkten var One Tree Hill (ja, jag vet att jag är nörd.) Men har man en gång tittat så är man fast :) Är faktiskt inte så mycket på tv jag följer: One Tree Hill, OC, House. Sen är det inte mycket mer.

Melodifestivalen igår, vilket fiasko! Kan man rösta på pausunderhållningen så skulle jag bli glad? För den och Kristian Luuk var det enda som i mina ögon var bra. Hoppas på ett bättre startfält tills nästa vecka!

Nej, ska kolla lite sport eller något nu.
Skola imorgon, NOLL MOTIVATION!
Ciao!



There comes a time when every life goes off course.
In this desperate moment you must choose your direction.
Will you fight to stay on the path? Will others tell you who you are? Or will you label yourself?
Will you be haunted by your choice? Or will you embrace your own path?
Each morning you choose to move forward or to simly give up.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, vilken pausunderhållning var kul? :P

2007-02-04 @ 20:32:01
Postat av: Annika

Den musikgrejen när dom sjöng. Det kunde ju liknas vid en melodifestival iaf:P

2007-02-04 @ 20:40:45
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Okej, jag trodde du menade den där jävla bruden med glasögon. Det var astråkigt.. fattade inte ens vad som var roligt. Kommer inte kolla nästa gång, en sak som är säker! :D

2007-02-06 @ 10:42:33
Postat av: Annika

Haha . nej den fattade jag inte heller . hon var helt tråkig! :)

2007-02-06 @ 12:54:25
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0