Tillbaks i Uppsala

Jag är tillbaks i Uppsala efter ett långt och underbart lov. Har vart sjukt roligt allting !
Fredagen var sjukt kul, trots något litet missförstånd så blev allting hur bra som helst. Bilder ligger uppe på bilddagboken ( var annars? ) Inte så många, men det duger! Check it out ! Sjukt härlig kväll , och den ska göras om .

Idag så bar det av hemåt. Åkte från Borås vid 12 , och vid 5 tiden så var jag hemma . Faktiskt skönt att vara hemma , och få lite mer space ;) . Nog för att det är underbart att vara med Andreas, men att komma hem är också så skönt . Dessutom är det bara 12 dagar kvar tills jag ska åka ner dit igen. Och då blir det Hawaiifest och 50årskalas . Wii!

Veckan som väntar blir lugn . Får se om de blir utgång till helgen, jag hoppas på de ! :) är lite sugen på att gå ut med tjejjerna igen!
Nej , jag ska gå och sova .
Det är en dag imorgon också .
Go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0