torsdag .

Torsdag - och idag är det dags för stan igen.
Ska käka lite , sen gör mig klar och vänta på att Hannah ska komma hit så vi kan åka . . :) idag blir det Haléns, Knalleland och lite mer inne i city, tror jag . De visar sig de där :)

lite bilder har jag tagit under veckan, ingen större mängd men lite iallafall. Dessa kommer komma upp senare under veckan, ev. när jag kommit hem .

nej, annat att dona med .
Ciaoo!



16:55

...och jag är hemma igen. Har hunnit med en del idag, först åkte jag och Hannah ut till Halén vilket var en STOR besvikelse, don´t go there :) . Sedan bussen tillbaks till stan för att byta till 1an och åka till Knalleland. Kikade runt där, hittade inget speciellt, ett par byxor på ONLY på rea iofs, men tror ni dom satt bra då eller? - Nej, inte riktigt :)
Tog en liten fika där ute, och begav oss till stan igen. Gick till Hot Top där Hannah köpte 2 tröjor och ett bälte. Gick vidare och sedan så köpte även jag (tro det eller ej) en ny tröja! :) En som jag velat haft jättelänge men varit för snål för att köpa . Nu så har jag den :). Finally!

Gick upp till Teknis och åkte med grabbarna hem. Mycket skönt att slippa åka buss . Kom hem, och tänkte att jag skulle prova ut vad man ska ha på sig imorgon. men Andreas var inte mycket till hjälp så jag får skaffa lite mer proffisionellt smakråd , Emelie ;) . Svara på smset någongång flicka lilla! ;)
Ikväll blir det lugnt, kolla på tv och så . Inte för att det är något värt att se men :-) .Time Out 20.00 , annars är de dött på fronten.

Jag är trött och hungrig, så nu får ni klara er själva (;
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Läser alltid din blogg med nöje gumman! (:
tyckte du skulle ha en kommentar för det :)

2007-02-22 @ 13:23:11
Postat av: Annika

hihi, man tackar man tackar. alltid kul o få veta vem som är intresserad av ens liv ;) haha!

2007-02-22 @ 15:20:52
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Marie

Jag är took intresserad ;)

2007-02-23 @ 10:48:22
Postat av: Annika

haha sicken tur jag har ;)

2007-02-23 @ 11:07:53
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0