torsdags ledig .

Jag är ledig idag, hur skönt som helst. Sov till 11 och var för en gångs skull otroligt utvilad när jag gick upp :) . Trodde dessutom att vi skulle bli av med sjukstugan, men så är inte fallet. Nu är det lillebrors tur att bli sjuk . så jag håller verkligen tummarna för att jag klarar mig nu igen :)

Ska ta tag i massa skolarbete idag, och har faktiskt redan början lite. Duktiga mig! :) . har något att göra i i stort sett varje ämne eftersom jag varit sjuk så det är bara att sätta igång!.

jag saknar dig älskling. sportlovet kommer bli guld! :)



Älskling

Kommentarer
Postat av: Addepadde

Det är bergis ni som har smittat mej :O :)

2007-02-08 @ 13:36:31
Postat av: Annika

Yeah, you wish ;) haha! jag tror faktiskt inte det Andreas ;)

2007-02-08 @ 17:42:23
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Anonym

jo, kolla de har skickats vi msn, så kommer det ut vi musen och tangentbordet :D

2007-02-08 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0