Tråkiga lördag .

Det blev inget kalas idag, eftersom mamma är sjuk. ändå sitter bara jag och mamma hemma . Pappa åkte till stan för att göra lite ärenden , Fredrik spelar match och Jenny är borta. Mycket trevlig lördag.... inte! är trött på att va såhär seg nu och inte ha något att göra. Nu ska jag bli frisk, så är det bara :)

Ikväll blir det en lugn hemma kväll igen ( jag har haft på tok för många sådana under senaste tiden, känns det som) .. Men det blir melodifestivalen och chips. Efter en lyssning på låtarna så tycker jag inte heller att de är någon som är speciellt bra, men jag får väl genomlida programmet ändå. Finns ju inte direkt mycket annat att se på.

Om en vecka så åker andreas till alperna , då kommer jag ha tråkig i en hel vecka! Sen åker jag i och för sig ner direkt när han kommer hem och är där hela sportlovet, men ändå :-) .

Nej, jag ska försöka roa mig med något annat
I värsta fall finns det alltid något tråkigt skolarbete att göra.
Ciao!

[16:59]

Ja, då sitter jag här igen, redo för att skriva lite.. Eller egentligen så borde jag skrivit för en halvtimme sedan då min ambitionsnivå var lite högre. Men men, det är lätt att vara efterklok.. Efter att ha spanat runt på lite intressanta bloggar, såsom jag alltid gör, så har jag märkt att flera av dem senaste tiden handlat om saknad och svek.. Ett intressant ämne som alltid är på tapeten för någon i vår omgivning . Uttrycket "Tiden läker alla sår" har vi väl alla någongång hört. Och likt det som jag nyss läste i en blogg så tror jag det stämmer, tiden läker alla sår, men finns ändå kvar som ett ärr någonstans. Och det kan mycket väl stämma, ärret finns alltid kvar där någonstans, och ju längre tiden går desto mindre syns ärren, och desto lättare är det att leva med dem.. En väldigt bra tanke , som jag vill ge ordentligt med cred för !

ANDREAS, JAG ÄLSKAR DIG!

Nejpa, jag ska käka pizza nu.
Åter till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0