tråkonsdag

Jaa, och vad ska jag roa mig med idag då?  Andreas & Robin är i skolan och Hannah ska plugga. Hade tänkt göra detsamma , men kom sedan på att det inte finns mycket jag kan plugga på :) . så jag får väl roa mig bäst jag vill denna dagen. har skickat ett sms till hannah iallafall, har jag tur så har hon inte heller så mycket ork att plugga, så då kanske man kan åka nånstans ändå :-)

Annars så ska jag inte göra något alls idag, blir väl att växla mellan dator och tv eller nått (kul liv? -nej!) .

Nej, jag ska göra nått annat
TAGGA FÖR FREDAG :)

Ciaoo!


20:28

Ja, Andreas tittar på Poirot så jag tog chansen att smyga in hit o blogga lite för er ;) .
Idag har det snöat och yrt snö hela dagen. jobbigt! men det är väl det som är charmen med vintern...? eller? . visst , jag tycker det är hur mysigt som helst, oftast, så länge de inte blir för mycket..
Iallafall, dagen har tillbringats hos andreas till att börja med. satt vid datorn, städade hans rum lite (jaa, jag hade tråkigt) sen så pratade jag lite med mamma och så.. fick sedan veta att jag hade ca. 10 min på mig att göra mig iordning och gå till Hannah för att hämta robins busskort. o duktig som jag är så klarade jag det.  :) Gick diti snöovädret och sedan vidare till busshållplatsen för att sätta mig på bussen ner till stan.
Väl därnere så var det bara att bege sig mot Teknis , där jag mötte uppe Andreas och Jerry.
Sedan vidare hem till Jerry. Lyssnade på lite musik o grejade . Trevligt :)

Imorgon blir det stan med Hannah igen :) och på fredag, då blir det kul! =D

ett litet tillägg: "Jullan Pullan är coooool"  nöjd nu Julia? ;)

åter till tvn.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0