2 dagar till allvaret

Nu är det 2 dagar tills allvaret med skolan börjar igen, och jag kan inte påstå att jag direkt är taggad för skolan. Däremot så har det visat sig att det blir utgång på onsdag kväll och jag har ocskå bokat in en utgång den 26e januari! Då jäklar!

Idag så visade det sig bli en tripp med familjen till Stockholm för att kika runt lite. Kom fram dit vid 12tiden och kikade runt. Köpte inget, men hade trevligt ändå. Jag har ändå köpt så mycket senaste tiden så att får lugna mig lite med handlandet ;) . I veckan ska det även köpas en ny mobil, så jag har fullt upp .

Det som ingår i min veckoplan är följande:
- åka till stockholm   ( x )
- Bio med Emelie
- Köpa ny mobil
- Få ordning på skolan
- Krogen
har en del att stå i och ska försöka få ihop det på något bra sätt . (:

Imorgon så är det iallafall dags för bio, ska bli kul att träffa min Emelie , har inte gjort det på hela lovet :/ och jag måste erkänna att abstinensen finns där :( tihi, men imorgon så!

Nu när skolan börjar krypa på igen, så inser man verkligen hur lite man har kvar, och det är även den känslan som gör att jag har orken till att kämpa lite. Men samtidigt så är det sista jag vill att sluta skolan, för jag har ingen aning om vad som händer sen? Ska jag flytta? Vad ska jag göra med mitt liv? Det är inget som jag kan veta när jag är 18år.. det är iallafall en sak som är säkert. Om jag känner såhär nu , hur ska det då bli när det verkligen närmar sig? Jag vågar inte ens tänka tanken. .

En dag mindre till den 26e idag (:. Då kommer ÄNTLIGEN Du älskling.
Jag älskar dig, hur mycket som helst :)
Älskade & jag


Kommentarer
Postat av: Amelie

Skolan är man tiggelitiggtaggad till.

2007-01-08 @ 23:03:36
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Det är du ensam om Amelie (;

2007-01-09 @ 10:39:05
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0