en söndag i verkligheten

Ja, då var jag åter igen hemma i Uppsala.. Känns tråkigt men ändå skönt på något sätt.. Jag skulle kunna vara där länge till, men det är även skönt att känna att man är hemma. Tågresan hem var strulig, och kom drygt en halvtimme försent pga. ett polisingripande i Hallsberg. Men jag kom hem välbehållen ändå, och det bar av till Ewa och Mårten för att äta middag. Fick supergod mat, och även min favoritkaka (; .

Idag så har jag inte gjort någonting alls, bara tagit det lugnt hemma, suttit vid tvn och datorn och kikat i de nya klädkatalogerna som kommit. Känns lite fel att sitta och titta på massa sommarkläder denna tid på året måste jag erkänna, men visst httade jag lite fint i allafall.

Jag saknar Andy redan... och jag vill att det ska bli den 26e NU!

Får se om det blir en utgång på onsdag då..? Om Emelie och Andreas får som dem vill så blir det ju så iallafall, men får se hur det blir med den saken... ;) Vilka mer är då intresserade av att joina? :)
Imorgon så blir det kanske en tripp till Stockholm med familjen för att kika runt lite, ska bli trevligt..
Sen på tisdag ska jag leka med Emelie.. tror jag?

Funderar på att gå till mitt rum, tända lite ljus, dra en filt över mig och sätta igång en film.. vad tror ni om den idéen? Låter inte det som en söndagssyssla så säg..

Ja, jag har egentligen inget mera vettigt att skriva här nu.. (som om det jag redan skrivit innehöll något av intresse för er? ) Jaja, nu är det iallafall filmtime!


Min älskling..
En av kockarna på nyår (:

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, utgång på onsdag? ;D jag och Malin kanske henkar om hon nu vill :D jag är faktiskt lite småsugen.

2007-01-07 @ 19:00:39
Postat av: Annika

Haha fett nice ;D
jo jag är de, men ändå pank typ ;P ILLLAAAAA!

2007-01-07 @ 19:33:39
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

haha, okej. redan spenderat studiebidraget?

2007-01-07 @ 19:49:41
Postat av: Annika

haha typ :) det jag har ska räcka både till en biljett och krogen m.m. m.m. :P men jag klarar de ;D

2007-01-07 @ 20:47:42
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Haha, jag ändrade mig! Jag är smart som sparar! :D

2007-01-08 @ 19:24:13
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

SÅ SANT SÅ!
så duktigt vill jga också kunna va :P

2007-01-08 @ 20:38:48
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0