first week in school? - CHECK!

första veckan är äntligen avklarad, den har gått fort, men å andra sidan så har det varit långt ifrån en vanlig vecka. Började ju inte förrän i onsdags, och igår var jag sjuk. Så idag är det sista dagen i veckan och då har jag ju som vanligt sovmorgon till halv 1. :)

Var hos tandläkarn imorse, och klarade mig riktigt bra, första hålet på 5år ungefär, och det var bara ett litet litet så det går fort att laga (: Så nu är jag hemma igen och tänkte snart få i mig något att äta , och sedan tillbaks in till stan och till skolan. Har totalt onödiga lektioner idag, men men. Säg någon av våra dagar som är nödvändiga?? Men idag ska vi iallafall komma igång med vårt projektarbete ! ÄNTLIGEN ! har panik över det där, men om allt går som jag vill så går det att få det arbetet klart fort :) hihi!

Nej, jag ska äta något.
Ciao!

19:14

Ja, då var veckan helt och håller avklarad i skolan, och det känns verkligen inte som fredag idag. Hade ingen idrott idag, eller vi skulle haft, men instruktören dök aldrig upp (bra organisering där) .  så vi fick leka lite i c-hallen och hoppa lite trampolin sen så fick vi gå hem. Känns onödigt som satan och helt meningslöst att man ens åkte in till skolan för det. Men en positiv sak är att vi iallafall har kommit igång med projektarbetet!! ÄNTLIGEN! Jag , Arta och Emelie styre ÄNTLIGEN upp det ordentligt =) . Kommer nog bli bra det där tror jag! Annars så, vad har hänt?
Faktiskt absolut ingenting.. Helt kasst!

I kväll ska jag nog gosa ner mig i soffan och bara ta det lugnt, kolla på någon film eller så.. får se vad det blir.

tänkte ge er ett litet smakprov ur min nuv. playlist:
Plus 44 - when your heart stops beating
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta schlagern
Kent - Duett
Blink 182 - Down
Danity Kane - Ride for you
Amy Diamond - It can only get better
En blandad kompott (;

I brist på något att skriva, lägger jag in en bild från i onsdags.
på återseende



-

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hade du ett hål annika? ;O

2007-01-12 @ 12:50:30
Postat av: Annika

haha jaaaa ! attans också!

2007-01-12 @ 19:12:09
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Haha, annika dååå ;)

Vad är erat PA? :D haha

2007-01-12 @ 20:06:06
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Haha fett tråkigt, livsmedel och B-märken du vet! hahaha dålig fantasi men beinhoff var i extas ;D .

2007-01-12 @ 23:37:40
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Hahah, han är så söt :)

2007-01-13 @ 11:14:36
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

haha , jaa!
undrar hur hans fru är ..? haha. lika förvirrad som han ;)

2007-01-13 @ 12:43:58
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0