Lill lördag

Första dagen i skolan idag - och det kunde inte börjat sämre. Jag vaknar på morgonen och strömmen är borta. Vi har haft strömavbrott hela natten tydligen, så att det var bara att tända massa ljus och försöka göra sig iordning under dess ljus. Åkte iväg till skolan, och när vi väl kommer dit så får vi veta att första lektionen är inställd , en lektion som är 1½ timme lång.. ILLA! Så jag, emelie, sofie, michaela, haliz, lisa , och senare även susannem lina och malin tillbringar dessa timmar i cafeterian med att bara prata . Rätt skön morgon ändå måste jag säga.

Engelskan började och det verkar som det ändå kan bli en rättså skön vårtermin. Inga läxor efter sportlovet och så . Mig tycka om!

Annars så blir det utgång för hela slanten ikväll, känner mig än så länge rättså likgiltig för det, men som Emelie sa: "det är de gångerna det brukar bli roligast" . Så jag hoppas på de :) . 

Nej jag ska duscha , göra mig iordning, äta och sen ska jag till emelie o vidare till stan sen.
Jag taknar dig älskade! <3 :(
Ciaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0