Migrän

Hade en helt okej kväll igår, med alla trevliga människor. :) åkte till emelie vid 6tiden och började lite smått förfesta där. Kvällen gick vidare och vi åkte till stan och träffade Mathias, Linus, Lisa och Andreas på Red Room. Vid halv10 så bar det iväg och in på Sjuan. Var rättså dött med folk, men ändå trevligt. Hade en helt okej kväll, som sagt. Tackar och bockar för sällskapet!

Åkte hem vid 12tiden och va fullt preparerad för att gå upp kvart över sju imorse för att gå iväg till skolan.... trodde jag ... Vaknade vid halv 4tiden och hade ett otroligt hemskt migränanfall (eller vad man ska kalla det) . så det blev varken någon mer sömn eller någon skola för mig idag.. Sitter här och kollar telefon bara, men huvudet ömmar så jag ska snart ge upp.

ändrade planer - jag ger upp redan nu .
får se om det kommer en uppdatering lite senare idag kanske.
Over and so out

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skippa migränen och kom till skolan i morgon! :D vi är väl idrott? :S Ingen vet verkar det som..
Heh..

2007-01-11 @ 16:45:21
URL: http://.likafinsomdu.blogg.se
Postat av: Annika

Jag vet, I'm back in business (: . tihi!

2007-01-11 @ 21:11:47
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0