Mitt bloggande

Sitter och kollar runt på klänningar just nu.. Det kommer bli en dyr vår för mig.  Först studentskiva, sen studentklänning.. Har ingen som helst aning om vad jag ska ha för någon heller.. Jobbigt!
Har hittat några fina , men jag vet inte . Jag är inte så bra på att bestämma mig ju (:
 

Sen så ska man ha skor också.. Jobbigt jobbigt jobbigt . JAGORKARINTE!
+ att vi tydligen MÅSTE sälja 10 biljetter till skivan, annars får vi betala för dom. 10 vore inget problem, om jag inte kände exakt samma människor som resten av alla andra ungefär . Speciellt Emelie och jag, vi umgås med precis samma människor. Vilket innebär att vi ska sälja 20 biljetter.. Så ÄR DU INTRESSERAD SÅ HÖR AV DIG, JAG ÄR DESPERAT NÄSTAN ;) .

När? 25 maj
Var? Skarholmen
Pris? 80 kr
Arr: Hp3a & Hp3b Linnéskolan, Uppsala

Motivation saknas.....


[15:00]
Hittade en lista om bloggande . Kan vara kul att fylla i.

Hur länge har du bloggat?
Sen i början av sommaren någongång.

Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
Då visste jag nog knappt att det existerade.

Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Det kommer jag inte ihåg. Jag läste och läser en hel massa bloggar.

Hur känner du inför dina första blogginlägg när du såhär i efterhand läser dem?
Pinsamt tråkiga.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Väldigt många som sagt!

Av de bloggar du läser; hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Alla är dagboksbloggar skulle jag vilja påstå. sen kan dem handla om diverse ämnen, men i grund och botten är de ändå dagböcker

Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Undehållande? Jag vet inte, ingen har sagt något. Vilket jag tar som positivt eftersom ingen klagat :-)

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror jag de tycker .Jag försöker så gott jag kan iallafall :)

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg eller tänjs den gränsen hela tiden?
Självklart så finns en gräns för hur privat jag skriver. Det ligger ju ändå ute på internet. En del saker vill man ju inte att hela världen ska veta.
Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Nej självklart inte! För att lära känna en person måste du göra mer än läsa dennes blogg.
Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Och i så fall: Var de som du trodde att de skulle vara eller blev du förvånad?
Nej det har jag inte. dessutom är ni som läser väldigt dåliga på att säga vilka ni är . så jag vet inte vilka som läser :-)
Tror du det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Allt kan väl vara skadligt i större doser?
Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?
Ja, det har jag.

Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller i andras bloggar?
Mycket möjligt. Men jag står för det.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Skriver så mycket skit i den som är totalt onödigt att läsa för alla andra. Det är väl en nackdel ? Vet dock inte om ni ser det som underhållande?

Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I så fall: Tror du att ditt bloggande har förändrats då?
Jag vet inte, om jag gör det så har det säkert förändrats och jag bloggar säkert inte lika aktivt. Men det kan också vara så att jag lagt ner den helt och hållet.

Avslutningsvis 1: Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
Väldigt bra tidsfördriv och sak att roa sig med när man behöver skriva av sig bara. :) . Eftersom jag tycker det är roligt att skriva, så har bloggandet varit väldigt roligt för mig.

2: Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet betytt för dig?
Det är tidsfördrivande, jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0