riktigt förkyld

är riktigt förkyld just nu och det är inte kul alls.. skulle behöva vila upp mig ordentligt nu, men icke! Det är massa som ska göras, skolarbete och massa skit. men men. ringde iallafall upp till lindex idag och sa att jag var intresserad av att jobba extra, och det lät väldigt bra sa dom (; så bara att hoppas att dom hör av sig!
ska kika på skopunkten också , sen får vi se vad mer det kan bli.

helt okej dag idag i allafall, hade step up på idrotten imorse, skönt! Sen så en plågsam engelska lektion följd av en otroligt tråkig svenska. Avslutades iallafall med att vi inte behövde gå på religionen. Vilket var hur skönt som helst!

Gick med Susanne, Lina och Emelie till station, och enligt dom så är ju min sommar planerad (; right? Alanya & Gotland? ;) . vi får se flickor, vi får se!. Åland har vi ju iallafall bestämt, så nu får INGEN banga på det :D .

Nej, jag ska göra lite vettiga saker tänkte jag.
IKVÄLL ÄR DET OC ! en av de bästa sakerna som hänt tv, om jag får bestämma!
jaja, take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0