Snart är det lördag igen!

Då var det då torsdag och dagarna svischar förbi bara. Torsdag är dock den dag på veckan som känns jobbigast eftersom det är då vi har flest lektioner och går så länge. Har hela dagen känt mig totalt omotiverad att vara i skolan, men jag höll ut! och det är jag stolt över just nu (;

Har för det första väldigt ont i mina ben idag. Ett teckan på att jag inte tränat på länge? - Skulle tro det! Imorse var det handel, eller det blev inget av med den för att det var dags att gå till aulan och ha studentmösseprovning. Någon från Studentkompaniet var där och snackade och försökte kränga grejer. Men ska till hattbaren imorgon istället, så Emelie och jag gick ner på stan istället (: . Religionen var stendöd, SYOn var där och snackade om vår högskoledag som vi skulle ha. Annars hände ingeting . Handeln var totalt tråkig, precis som information och layouten och engelskan. KUUL DAG! Sitter just nu och är hur trött som helst och kämpar för att hålla ögonen öppna här , men jag ska blogga klart innan jag går härifrån iallafall.

I helgen då? vad kan tänkas hända då? . Eftersom jag är så hemskt förkyld så blir det i första hand att ta det lugnt och bara sova och försöka bli av med förkylningen. Annars kanske jag ska träffa Hannah. Inget som är bestämt men vi får se hur det blir (:

Nejpa, annt att göra .
bye!

Kommentarer
Postat av: lilla linda

vad sent ni prövade mössor, vi beställde våra i september. :)

2007-01-18 @ 19:11:45
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Annika

oj, gjorde ni? . vartifrån?

2007-01-18 @ 21:19:37
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0