Söndag med myspyshelg

Ja, då var det söndag, och ännu en helg till ända. Har tillbringat den med älsklingen min, och haft det väldigt mysigt, trots att jag är sjuk. Så därför har det blivit en hemma helg. Annars skulle de blivit utgång, men så blev då inte fallet.

Andreas och Robin åkte hem för ca. 2 timmar sen så jag vet inte hur långt ni kan ha kommit? På g till Örebro kanske ? Hoppas att ni kör lugnt och fint iallafall. ;) .

Trodde att jag skulle kunna gå i skolan nu i början av veckan. Men så verkar det inte heller bli, som det lät på mor min. Imorgon skulle hon tydligen ringa till skolan och försöka prata med någon lärare och så . Så det blir ingen skola i början av veckan, men i mitten och mot slutet kanske? Det måste jag . Kan inte ha hur mycket frånvaro som helst ju. Den varan har jag redan så jag klarar mig gott och väl av. Annars då...

Veckan som kommer:


Måndag - ingen skola, missar inte så mycket som tur är . Bara naturkunskapen (gaah!) Annars lugnt.
Tisdag - Skola? Administration på förmiddagen med redovisningar av yrkesrapport och APU (PANIK!) .
Onsdag - Borde vara skoldags definitivt då. :-) . Viktigt; OC 20.00
Torsdag - Skola, I guess.
Fredag - Underbara sovmorgon till 12.30. Skön dag! ...o sen var det helg igen.
Lördag - Till Ewa & Mårten på födelsedagskalas :-) . Även: Melodifestivalen!
Söndag - One Tree Hill , det enda viktiga jag för stunden kan komma på.

Nejpa, jag ska göra lite annat också.
See ya!

.-* <3

Han är bara min.... :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0