Tisdag .

Nu räcker det med att vara sjuk. Har inte varit i skolan på 7 dagar nu, och jag börjar ha väldigt tråkigt hemma om dagarna. men snart så kan jag gå ;) . Wiii! Nu tänker jag inte bli sjuk på hur länge som helst!

Gjorde massa nytta igår, massa skolarbete som gjordes som jag borde gjort för längesen. känns väldigt bra, blir inte lika mycket att ta igen sen när jag kommer tillbaks till skolan igen. :) Sen så tillbringades kvällen med att kolla på tv, fanns inte mycket att se men det blev CSI*2. Helt okej ändå.
Och ikväll så kommer inte mitt kära House :( . bara för att det är grammisgalan, inte glad för det. men, grammisgalan kanske också är kul? vad vet jag.

"usch ja, hela livet går ju ut på att vänta och vänta"
Så sant som det är sagt! Kommer man någonsin bli nöjd med vad man har och får ? . Skulle inte tro det.. Det är nog bara mänskligt att vilja ha mer och mer. Gräset är alltid grönare på andra sidan, ellerhur? ;) .

Sportlovet ser ut att bli ett riktigt bra lov. Åka bil, träffa älskling, shoppa, festa. Låter väl som ett bra lov ? Vad sen Hannah och jag ska roa oss med medans killarna går i skolan, det kommer gå så bra. För vi har mååånga ställen som vi ska åka till.

jag behöver ett jobb...

Nej, åter till verkligheten
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0