fredag

kvällen igår blev helt lyckad . lite saker som hände hit och dit men det får man väl tåla .

hade iallafall en skön förfest här tillsammans med knutsson,frida,jerry,emma-sofie, simon och robin . satt o snackade, spelade fazzy duck m.m.
drog sen vidare in till stan och målet var swing . :) . var trevligt där, jag kände lika många som vanligt, meen, man lär ju känna nytt folk hela tiden . gick hemåt lite senare på natten och kom hem och la sig i sängen, vilket var väldigt uppskattat och något jag längtat efter.

fick annars veta en sak igår som inte alls är lika rolig =/ . jag känner inte personen i fråga men min syster gör =( . skulle vilja åka hem dit och vara hemma med henne o familjen nu eftersom hon är så ledsen , men mamma sa att jag inte behövde känna så. tycker absolut inte om sådana här saker =( det är så himla läskigt när något sånt här händer i ens närhet ...

idag ska jag städa och egentligen måste jag ta mig ut till knalleland för att lämna tillbaka ett par shorts jag köpte igår . onödigt köp och jag bara känner du pengarna glider ur händerna på mig när jag gör såna köp . får världens ångest ! så dom får åka tillbaka till affären.
igår köpte jag annars både nya jeans och nya svarta "jeans". assnygga!

nej jag ska gå o kolla hur min älskade mår sen ska jag hitta något konstruktivt att göra . det finns att städa upp här hemma så får väl bli något i den stilen.

hejs.

Kommentarer
Postat av: linda

de är helt sjukt overkligt, jag har gråtit som ett barn! livet är så orättvist ibland. :(

2007-07-21 @ 11:40:04
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Annika

Det är hemskt tragiskt att något sånt här kan hända =/ .

2007-07-21 @ 19:07:44
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0