hey, what's the big idea?

Ja, det är början på en ny vecka . Känns skönt eftersom javet att jag på fredag åker till Borås. äntligen! som jag längtat efter det! .

idag ska jag träffa Julia, vi ska gå på bio och umgås en massa, har saknat det! har inte träffat henne ordentligt på jättelänge :/ . Men idag ska jag träffa henne :) Wheeyy!



Resten av veckan så vet jag inte riktigt vad som väntar, brorsan fyller år, så det blir kalas iallafall . Smarr!

veckorna i borås kommer bli sjukt bra som jag sagt förut, blir stugan i falkenberg, sommartorsdagar, liseberg och massa massa trevlans! Får väl se om det blir att vi träffar Knivsta-crewet som är på Gothia något också . skulle vara sjuuukt kul!

Nu är de dags för fika, I like a lot ! Sen göra sig iordning och åka till stan för att träffa Julia :) .
ska även ordna en annan sak... en sak som jag är så sjukt rädd för =/ jag bara hoppas att allt är som det ska och att jag inte har något att oroa mig för . för jag tycker INTE om att oroa mig över saker.. Men låt allt vara bra, jag vill inte tänka på sånt nu :) . Allt är som det ska, allt är bra, jag behöver inte oroa mig .

Sick puppies - All the same
James Morisson - This boy

Takida - The dred
Bara för att jag älskar de låtarna så sjuuukt mycket.!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så roligt! :)

2007-07-02 @ 14:13:50
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0