It's time !

Imorgon vid det här tiden så är jag i Borås!! =) whey!

idag fyller även min lillebror 11 år (liten blir stor? - nää aldrig :) ) . så ikväll blir det kalas och massa tårta följt av massa packning . .

sjukt fint väder ute idag, eller iallafall väldigt väldigt varmt . en sådan dag som man vill bada på, men annika är i stan istället . införskaffade mig ett rött bälte, en bikiniunderdel , hörlurar och lite småsaker.

nej , jag ska göra mig iordning och försöka packa ner allt de jag vill ha med i min väska . (min rullväska - som är lagad :D ) .

ni som ska till Göteborg v.29 , jocke, malin m.fl. (ingen koll på vilka ni är riktigt) jag har en liten idé . ska bara försöka styra upp det lite . =) . förhoppningsvis festii v. 29 med knivsta-crew i borås. ;) mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0