söndag

ja, igår blev det trots allt att vi åkte ut till Emma-Sofie i Sparsör . Vi käkade gott och tittade på Spiderman men Jerry och Emma . och eftersom tiden rann iväg så mycket så blev det även så att vl sov kvar där .. för annars hade vi inte varit hemma förrän javet inte när . haha . men hade sjukt trevligt iallafall =)

idag blir det bara lugnt .. ska kolla lite film och bara vila .
ska gå ner och handla lite mat och fika snart . :) .

nej jag har ingen ambition att skriva något just nu ..
på fredag kommer jag hem till uppsala igen iallafall och det ser ut att bli en liten krogvända på lördag kanske? skulle vara trevligt =)

nej nu ska jag göra något annat ,
hör av mig senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0