three simple words

sitter här igen och är totalt uttråkad .
fick sms av jullan nyss som jag inte kan svara på för jag är out of money.
hoppades på att hon skulle vara på msn, men sådan tur har jag inte .
kvällen är helt tråkig, finns inget att se på på tv och jag tror inte jag har en enda rolig film här hemma. så får väl titta på beck som jag sett miljarders gånger redan.

funderar på om man skulle orka att göra om bloggen lite, den börjar ju trots allt se rätt tråkig ut , vilket den kanske gjort hela tiden bara att jag inte orkat fixa till den något . får se om jag orkar nu ikväll . andreas sitter och spelar xbox med bror så jag har inte mycket bättre för mig egentligen .

skickade iväg några ansökningar idag och hoppas på att någon av dem går bra iallafall . skulle kännas way mycket bättre med att jobb snart, så man vet lite vad som kommer hända och så.

har lite good new music som jag tänkte dela med mig av.
mesta av det är awesome:
Fall out Boys - Saturday
Sick Puppies - All the same
Skillet - Rebirthing
Sum 41 - Fat lip
sjukt bra !

nej ska pilla ordning med bloggen nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0