Tisdag

är lite dålig på att uppdatera varje dag nuföritden, ursäkta mig för det . igår iallafall var en riktig segdag med absolut noll saker gjort på hela dagen. vi var hemma, tittade på film, myste och bara tog det lugnt . vädret tillät inte så mycket annat om jag ska vara ärlig..

idag började dagen likadant, det regnade och vi gjorde inte mycket. Gerhard och elisabeth kom hem en stund och vi kopplade ihop och ordnade Konrad , vad eller vem detta är överlåter jag till er fantasi ;) .nu ikväll blir det till att titta på allsång och morden i midsommer (som jag blir smått tvingad till att se på) . imorgon blir det nog stan och även så på torsdag då det är torsdagskväll återigen på schemat . dock har jag väldigt ont i halsen just nu så känner mig inte speciellt sugen på det, men humöret kommer att komma ju närmare vi kommer .

på torsdag så är det även stor stor rea i alla butiker i Storknallen i knalleland p.g.a. en brand som var där tidigare i veckan. vilket innebär rea på HM, cubus, Stadium, Carlings m.fl. butiker. antagligen något som det blir en visit på . :-) eftersom att butikerna måste tömma sina lager för att kunna få in nytt. dock vet jag inte om risken för att allt luktar rök som inte går bort finns där? .. hmm.. tåls att tänka på.. kan nog iallafall vara så att vi åker dit och kikar :)

DIG är jag väldigt väldigt trött på nu !

på fredag åker jag även hem, javet inte än om andreas följer med,och det vet han väl inte själv ens om jag ska vara ärlig.. men jag hoppas att han följer med, hoppas hoppas hoppas. vet inte när vi ses igen annars, eftersom han sen börjar skolan igen och jag måste hitta och börja jobba. får se till att de fixar sig på något sätt . men det gör det ju alltid  =). att tillägga är även att jag o andreas om några dagar varit tillsammans i hela 1 år och 7 månader . <3 . BIG LÖVE!

nej jag ska gå och koka upp lite saltvatten nu, för er som inte vet så är det en väldigt bra huskur mot halsont . man kokar upp saltvatten, låter de svalna lite och gurglar det sedan. äckligt som fan, men de hjälper, och de kan de kanske vara värt då?   :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0