4 dagar kvar

Bara 4 dagar kvar till den stora dagen nu !

Ikväll är det skiva, hoppas på att det blir kul!
för just nu behöver jag ha roligt!


Jag läste årets roligaste på en sida här på nätet . Check it out :

- Följ med ut!
- Nä, jag har varit ute varenda dag i en vecka nu..
- Men...
- Hör på; Vi går alltid på samma ställe, slösar bort för mycket pengar, super oss redlösa, bråkar med vakten, blir utslängda, vissa grinar, andra måste spy, nån vill ha kebab. Sen börjar du sjunga gamla melodifestivallåtar, så är det "sha-la-la-la-la" länge i taxikön innan vi hamnar på efterfest med gamla skivor och maskor på strumpbyxorna, och dagen efter vaknar vi med dundrande huvudvärk och en främmande kille i sängen. Jag kollar på en film i stället. Då vet jag iallafall inte hur det slutar.

Haha rätt bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0