Kväll

Jag har just kommit hem från stan och har faktiskt införskaffat mig ett par nya byxor :) . Känns väldigt bra måste jag säga! Att de sen var väldigt billiga är ju bara en bonus! Blev ett par vita, sen när de kommer in nya så ska jag köpa ett par svarta också, för dom var sjuuuukt sköna! =) .
Brorsan hittade även badshorts. Kanonsnygga!

Imorgon blir det mys hos Sofie under dagen, grillning och fixande inför fredag. Kan bli väldigt trevligt ! =)

Har just nu väldigt tråkigt eftersom Andreas är på Bellmanphäst idag. Hade varit roligt att vara där, å andra sidan så vet jag flera som bangade den, så hade kanske ändå inte känt så många? Hoppas iallafall att Ni har roligt grabbs, och att det blir en härligt sista natt med gänget ;)

Har funderat på det här med anonyma kommentarer. Såg idag i en bilddagbok till en kompis att nåra bilder på olika folk hade fått väldigt elaka kommentarer, och då främst om utseendet. Enligt mig är sånt bara så onödigt, om man tycker en sak, visst kan man få tycka och säga det, men då ska man faktiskt stå för det också. Inte gömma sig bakom ett anonymt namn sådär. Det är så fegt! Oftast, i grund och botten så beror allting på avundsjuka i början, personen i fråga vill se ut som/vara som personen som man kommenterar elakt. Men varför då ens säga något elakt? Varför inte bara hålla tyst eller säga nått snällt istället? Det är bara så onödigt! Kan man inte stå för sina egna åsikter och tankar så ska man faktiskt hålla dem för sig själv!

Nej, jag ska kolla lite tv eller något istället.
och snart ringer väl Andreas också så lär ju svara då .
bli inte förvånade om jag uppdaterar ännu en gång.
Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0